Marketing


Weergave per pagina
Sorteren op
1 - 30 van 92 resultaten

De klantgerichte overheid : werken aan en voor tevreden burgers en organisaties;

Auteur: Jean-Pierre Thomassen.

Uitgever: Kluwer, 2007

Gebonden; ISBN / EAN: 9789013043921

Staat: Goed.

13,95 *

Op voorraad

Brand expedition : een reis langs Europa's meest inspirerende merken;

Auteur: Martijn Arets.

Uitgever: Eburon, 2011

Gebonden; ISBN / EAN: 9789059724358

Staat: Goed. Cadeauopdracht aan onbedrukte binnenzijde schutblad.

8,95 *

Momenteel niet beschikbaar

Think small, grow big : social media: de nieuwe manier om met je klanten te communiceren; Auteur: Ab Kuijer. Uitgever: HUB uitgevers, 2010 Paperback; ISBN / EAN: 9789789491179 Staat: Goed.
3,95 *

Momenteel niet beschikbaar

De Klantenfluisteraar; Auteur: Jan van Setten. Uitgever: Business Contact, 2011 Gebonden; ISBN / EAN: 9789047004004 Staat: Nagenoeg Nieuw.
9,75 *

Op voorraad

Calimeromarketing 3.0 : de slimme marketingfilosofie voor ondernemers van zzp tot mkb;

Auteur: Karen Romme.

Uitgever: Scriptum, 2014

Gebonden; ISBN / EAN: 9789055949175

Staat: Goed. Net exemplaar.

10,95 *

Momenteel niet beschikbaar

De lastige burger : dienstverlening in een tijd van ontbrekend burgerschap; Auteur: Steven de Jong. Uitgever: Van Duuren, 2009 Paperback; ISBN / EAN: 9789089650177 Staat: Goed. Een opdracht van de auteur op de titelpagina.
12,75 *

Op voorraad

Imagineering : het creëren van belevingswerelden; Auteur: Diane Nijs en Frank Peters. Uitgever: Boom, 2002 Paperback; ISBN / EAN: 9053528369 / 9789053528365 Staat: Goed. Gesigneerd door Diane Nijs!
13,95 *

Op voorraad

Van trends naar brands; Auteur: Hilde Roothart, Wim van der Pol. Uitgever: Kluwer, 2001 Gebonden; ISBN / EAN: 9014079648 / 9789014079646 Staat: Redelijk. Boek in goede staat, kwalificatie redelijk vanwege rijk gebruik markeerstift.
9,95 *

Op voorraad

Het marketingplan : strategie en implementatie voor dienstverlenende organisaties;

Auteur: C.R. van Kooij, J.M. Ravensbergen, N.J.M. Smet.

Uitgever: SWP, volledig herziene 5e druk

Paperback; ISBN: 9066653671 / 9789066653672

Staat: Goed.

6,75 *

Op voorraad

Hondenbrokken : ofwel, waar worden klanten écht gelukkig van?;

Auteur: Jos Burgers.

Uitgever: Van Duuren Management, 5e druk 2010

Gebonden; ISBN / EAN: 9789089650191

Staat: Goed. Cadeauopdracht op Franse titelpagina.

7,95 *

Op voorraad

Customer Relationship Management : een inleiding;

Auteur: Ruud Verduin.

Uitgever: Samsom, 3e oplage 2001

Paperback; ISBN: 9014061250 / 9789014061252

Staat: Goed.

13,95 *

Op voorraad

Marketing voor de zorg : een praktische handleiding : het marketingconcept als hulpmiddel voor strategieontwikkeling;

Auteur: Ferdi G.P.H. Oyen, Guido F.A. de Schuyteneer.

Uitgever: Elsevier, 2e herziene druk, 2009

Gebonden; ISBN / EAN: 9789035230521

Staat: Goed.

8,95 *

Op voorraad

De 22 onwrikbare wetten van de marketing : overtreding op eigen risico!;

Auteur: Al Ries en Jack Trout.

Uitgever: Academic Service, 3e oplage 1998

Paperback; ISBN / EAN: 9052611556 / 9789052611556

Staat: Goed/Redelijk. Rug iets verbleekt, naam in pen.

15,75 *

Op voorraad

Sterke merken : de 22 onwrikbare wetten van branding;

Auteur: Al Ries en Laura Ries.

13,95 *

Op voorraad

Kotler over marketing & imago;

Auteur: Philip Kotler, Irving J. Rein, Martin R. Stoller

Uitgever: Managemnet Press, 1992

Gebonden; ISBN: 9071475719

Staat: Goed. Geen stofomslag, maar die was er mogelijk ook niet. Boek heeft namelijk een luxe band.

11,75 *

Op voorraad

Kwaliteit van dienstverlening : de integratie van dienstenmarketing, kwaliteit en management;

Auteur: S. Boomsma, A. van Borrendam.

UItgever: Kluwer, 4e herziene druk, 7e oplage 2009

Gebonden: ISBN / EAN: 9789014096131

Staat: Goed.

14,95 *

Momenteel niet beschikbaar

De 11 onwrikbare wetten van e-branding;

Auteur: Al Ries & Laura Ries.

Uitgever: Academic Service, 2000

Gebonden; ISBN / EAN: 9052613583 / 9789052613581

Staat: Goed.

8,95 *

Op voorraad

Verkoopmarketing : van marketingstrategie naar verkoopsucces; Auteur: Holger Dannenberg. Uitgever: Samsom, 1999 Gebonden; ISBN: 9014061307 / 9789014061306 Staat: Goed, wat bladzijden geknakt.
8,75 *

Op voorraad

Consumer Search and Oligopolistic Pricing : a theoretical and empirical inquiry; Auteur: Matthijs Wildenbeest. Uitgever: Tinbergen Institute, 2007 Paperback; ISBN: 9789051705560 Staat: Goed.
15,95 *

Op voorraad

Maak een fan van uw klant : een revolutie in dienstverlening;

Auteur: Ken Blanchard, Sheldon Bowles.

Uitgever: Business Contact, 13e druk, 2008

Paperback; ISBN / EAN: 9789047002727

Staat: Goed. Lichte veeg op binnenzijde titelpagina.

6,95 *

Op voorraad

De zeven sleutels tot succesvol verkopen; Auteur: Rolf Bax. Uitgever: Academic Service, 2e oplage maart 2006 Gebonden; ISBN: 9052613958 / 9789052613956 Staat: Goed.
10,75 *

Op voorraad

Marktonderzoek; Auteur: Cees van Rooy (red.) Uitgever: Kluwer, 1998 Paperback; ISBN: 9026727410 / 9789026727412 Staat: Goed, naam in pen.
9,95 *

Op voorraad

Corporate branding : the value of the corporate brand to customers and managers;

Auteur: Onno J. M. Maathuis.

Proefschrift, 1999 Paperback

Staat: Goed.

13,95 *

Op voorraad

Internal branding in de praktijk : het merk als kompas;

Auteur: Marc van Eck, Niels Willems, Ellen Leenhouts.

Uitgever: Pearson, 2e druk, 2008

Gebonden; ISBN/ EAN: 9789043015905

Staat: Goed.

10,95 *

Op voorraad

De 22 onwrikbare wetten van marketing;

Auteur: Al Ries en Jack Trout.

Uitgever: de Positioneringsgroep

Gebonden (zonder stofomslag, onduidelijk of die er wel was bij deze gelegenheidsuitgave); ISBN /EAN:

Staat: Goed.

13,95 *

Op voorraad

Retail & marketing; R.P. van der Kind. Uitgever: Kluwer, 1998 Paperback; ISBN: 9026728727 / 9789026728723 Staat: Goed.
11,13 *

Op voorraad

Identiteitsmarketing : waarom wij bestaan:

Auteur: Kaj Morel.

Uitgever: Scriptum, 2010

Gebonden; ISBN / EAN: 9789055947652

Staat: Goed. Lichte gebruikssporen/stootpuntjes.

16,75 *

Op voorraad

Klanten zijn eigenlijk nét mensen! : en 99 andere eyeopeners voor klantgericht werken;

Auteur: Jos Burgers.

Uitgever: Academic Service, oplage kan verschillen (2007 of 2008)

Gebonden; ISBN: 9052615551 / 9789052615554

Staat: Goed.

6,25 *

Op voorraad

Verkoopkunst : het afwijkende gedrag van professionals; Auteur: Wim Aalbers. Uitgever: Eburon, 2008 Gebonden; ISBN: 9789059722804 Staat: Nagenoeg nieuw.
9,95 *

Op voorraad

De ware aard van de marketeer : waarom niet alleen de sterkste merken overwinnen;

Auteur: Geert Stox.

Uitgever: Lannoo/Scriptum, 2009

Paperback; ISBN / EAN: 9789077432358

Staat: Goed.

16,75 *

Op voorraad

*

 

Via Tweedehandsmanagementboek.nl verkoopt een particulier zijn verzameling. Daardoor is er geen sprake van BTW. Prijs is plus leveringskosten (€ 1,95 per zending)

 

1 - 30 van 92 resultaten