Klant in zicht

Op voorraad

14,75

Via Tweedehandsmanagementboek.nl verkoopt een particulier zijn verzameling. Daardoor is er geen sprake van BTW. Prijs is plus leveringskosten (€ 1,95 per zending)



Klant in zicht : marketing voor not-for-profit organisaties;

Auteur: Marleen Bekkers, Rob Beltman en Kris Brees.

Uitgever: Academic Service, 2007

Gebonden; ISBN / EAN: 9789052616087

Staat: Goed.

 

De omgeving van not-for-profitorganisaties is de afgelopen jaren in rap tempo veranderd. Onder invloed van privatisering, deregulering en veranderende wet- en regelgeving zien organisaties die zonder winstoogmerk ondernemen zich in toenemende mate genoodzaakt nieuwe geldbronnen te vinden en klantgerichter te werk gaan. Steeds vaker is er sprake van onderlinge concurrentie. Om succesvol te zijn, is het tegenwoordig cruciaal om klanten en markten te kennen. Het zorgvuldig plannen, meten en bijsturen van het marketingproces is daarom belangrijker dan ooit. Maar hoe houdt u grip op de zaak in een wereld die snel verandert en waar niet alleen klanten maar ook stakeholders steeds kritischer worden?

'Klant in zicht' is een duidelijke en handzame leidraad voor managers in organisaties zonder winstoogmerk en helpt hen stapsgewijs invulling te geven aan de marketingstrategie en het marketingbeleid. De volgende thema's komen daarbij aan bod: - visie en missie; - strategische marketingplanning; - marketinganalyses; - positionering; - merken bouwen. De auteurs bieden handvatten om de marketingactiviteiten aan te sturen en de effectiviteit ervan te meten en verbeteren. Praktische inzichten en modellen worden rijk geïllustreerd met voorbeelden uit de non-profitsector.

Blader ook door deze categorieën: Marketing, Startpagina